Julianna Margulies - Napsugárlány

29.05.2023

Ismeritek a Vészhelyet és/vagy A férjem védelmében sorozatot?
Nos én mondhatni a Vészhelyzeten nőttem fel. Édesanyám nagyon szerette nézni, habár a vér látványától nem csak ő, de én is ájulási szintig rosszul vagyunk. Jó pár jelenetet félig csukott szemmel néztünk. 


Julianna Margulies a Vészhelyzet című sorozattal vált világhírűvé a '90-es években, amiben Carol nővért játszotta. Gyerekként is már az ő jeleneteit vártam, főleg a sármos Ross dokival, akit George Clooney alakított. A könyvben többek között arról is vall, hogy miért hagyta ott a szerepet.
Már a magyar megjelenése előtt szemeztem a színésznő önéletrajzával, mert nagyon szeretem a munkásságát. A Férjem védelmében sorozatban lettem abszolút fan, ahol egy védőügyvédet alakít. Alicia szerepében lenyűgöző a színészi játéka. A sorozatban a férje az államügyész és egy nyilvános szexbotrány után politikai korrupció miatt rács mögé kerül. A sorozat a nő botrány utáni életét követi nyomon.
Szerepeiért több kisebb díj mellett egy Golden Globe és két Emmy-díjat is bezsebelt. Ő a második legtöbb Screen Actors Guild-díjat elnyerő színésznő. 2015-ben pedig felkerült a Time világ száz legbefolyásosabb emberének listájára.
Érdekes, hogy milyen életutat járt be, és hogy milyen családi háttér kellett ahhoz, hogy kialakuljon a mai személyisége.
Ami miatt csak 4 csillagot kapott nálam a könyv: pont azok a részletek hiányoztak, amire a legjobban kíváncsi voltam. A Vészhelyzet és a Férjem védelmében sorozatokkal kapcsolatban többre számítottam.


Összességében élveztem és fenntartotta végig az érdeklődésem.
Ritkán kerül a kezem közzé memoár, de ahányat olvastam már, mind kivételes volt. 

Erstellen Sie Ihre Webseite gratis! Diese Website wurde mit Webnode erstellt. Erstellen Sie Ihre eigene Seite noch heute kostenfrei! Los geht´s