Mona Kasten - Begin Again - Újrakezdés

06.10.2022

"...szeretek az lenni, aki egyben tart téged, amikor szétesel. "

Könyvadatok:

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Oldalak száma: 496
Fordító: Budai Zita
ISBN: 9789635616244
Műfaj: romantikus, new adult

Fülszöveg:

Kaden hozza a szabályokat - Allie egytől egyig megszegi őket.
Mindent elölről kezdeni! - ez Allie Harper leghőbb vágya, amikor Woodshillbe költözik, hogy ott járjon egyetemre. Ezért az, hogy épp egy nagyképű rosszfiúnál köt ki albérletben, egyáltalán nem illik a terveibe.
Kaden White ugyan hihetetlenül vonzó - de a tetoválásai és a pimasz viselkedése miatt nem éppen ő az, akivel Allie egy lakásban szeretne élni. Főleg, hogy a srác legelső dolga, hogy felállít egy szabályokból álló listát. A legfontosabb: soha nem lehet köztük semmi!
De Allie hamar rájön, hogy Kaden álarca mögött sokkal több minden rejtőzik, mint ami eleinte látszik. És minél közelebbről megismeri, annál lehetetlenebbé válik számára, hogy a kettejük közt vibráló heves bizsergésről ne vegyen tudomást...
Talán épp a legvalószínűtlenebb helyzetben lehetséges az újrakezdés?


Mona Kastentől a Begin Again - Újrakezdés volt az első könyv, amit olvastam. Nagyon sok ajánlást kaptam a sorozattal kapcsolatban, és mindenkinek igaza volt: tényleg nagy jó. 
Az írónő egyedi és csodálatosan gördülékeny írásmódja lehengerlő. Olvasás közben szinte siklik a tekintet a sorok felett, amely leginkább a szereplők és a sztori szerethetőségének köszönhető. A karakterek úgy elevenednek meg, mintha mindig is ismertük és szerettük volna őket.  

A főszereplő Allie közvetlen és rögtön szimpatikus. Még a gyengébb pillanataiban is rokonszenves és sokszor úgy érztem, hogy csak meg akarom ölelni és bíztatni. Mindvégig próbál pozitív maradni és maga mögött hagyni a múltját - jobban mondva az addigi életét. Mindent elkövet, hogy újraépítse és megismerje valódi önmagát. 

Kaden, a főbérlője és szobatársa már más kategória. Eleinte nagyon mgfejthetetlennek tűnt és a hangulatingadozásaival megőrjített. Sokszor nem értettem a tetteinek az indítékait, de a történet előrehaladtával fokozatosan bepillantást engedett az álarca mögé, így rájöttem, miért olyan, amilyen. A könyv második felében meg is lepett a fejlődésével és Allievel szembeni felengedésével. Izgalmas volt látni, hogyan került közelebb hozzá, és hogyan érzi magát egyre kényelmesebben. 

"Évekig bujkáltam és külsőségek mögött éltem. Ez akkor ért véget, amikor ideköltöztem. A szabadságot kerestem, és mennyivel több mindent találtam. Természetesen voltak nehéz napok - azok mindig is lesznek. De az olyan pillanatokban, mint ez, amikor a szívem szinte túlcsordult, tudom, hogy megérte. Mindent megért."

"- Azt hiszem igazad van. - motyogtam.
 Mindig igazam van - felelte.
- Te egy nagyon öntelt pasi vagy, Kaden.
- Miért kellene, hogy álszerénységgel ámítsalak, miközben mindketten tudjuk, hogy milyen nagyszerű vagyok. - kérdezte és felállt."

Az írónő nagyon jól kezelte az általa használt témákat, és hihető, valódi karaktereket alkotott. Tetszett az a sebesség is, amellyel a háttérinformációk napvilágra kerültek. A történet lassan csordogál, aztán hihetetlen izgalmakkal növekszik a  feszültség. A történések közötti rövid "szünetek" voltak a kedvenceim. Annyira gyönyörűek voltak azok a pillanatok, amikor egy-egy szereplő megállt és vett egy mély levegőt, hogy én is csak ülni akartam például Allie mellett a hegyen, és nézni a naplementét.

A könyv nagyon érzelmesen van megírva, és tényleg sokszor éreztem együtt a szereplőkkel. A szerző ügyesen leírja a különböző helyzeteket, és felébresztette bennem a "függőséget okozó tényezőt", mert a könyvet sehogy sem tudtam letenni. Szerencsére nem rágódik olyan sokáig az egyéni helyzeteken, folyton történik valami. 

"-Nem tudtam, hogy fájdalmat okoz szeretni engem. A szája sarka megremegett.
-Ha tudnád.
-Mennyire fáj? -kérdeztem én. Viccnek szántam, de meglepetésemre Kaden tényleg elkezdte keresni a megfelelő szavakat. Megbabonázva hallgattam őt.
- Mintha az egész testem lángokban állna. De valahogy meglehetősen jó értelemben. Minden összehúzódik bennem, és ugyanakkor szét is szakad, ha látlak, vagy érzem az illatod, vagy... Nagyon béna vagyok az ilyen dolgok megfogalmazásában."

Önmagában nem új keletű történet, de azért van benne pár meglepetés - még az sem zavart, hogy kicsit kiszámítható volt, mert itt pont a komplett csomag a lényeg.
Nemcsak minden romantika kedvelőnek ajánlom, hanem azoknak is, akiktől távol áll ez a kategória. Könnyed, vicces mégis tele van a mindennapi élet problémáival.

Erstellen Sie Ihre Webseite gratis! Diese Website wurde mit Webnode erstellt. Erstellen Sie Ihre eigene Seite noch heute kostenfrei! Los geht´s