Mona Kasten - Hope Again - Remélj újra

22.01.2023

Mosolyogva csaptam bele a Begin Again sorozat negyedik kötetébe, hiszen nagyon vártam már, hogy visszatérjek Woodshillbe. Izgatott voltam, hogy miként alakul Nolan és Everly története, ám a kötet nem nyűgözött le annyira, mint az előző részek. 

A középpontban Everly Penn áll, aki nemcsak bonyolult múltat ​​tudhat maga mögött, hanem mély érzelmeket táplál az egyetemi tanárja, Nolan iránt. Félénk, megfontolt nő, és még nem tudja, hogy az egyetem után melyik irányba szeretne elindulni. Olyat szeretne csinálni, ami boldoggá teszi, ugyanakkor nem akarja cserben hagyni az anyját sem.  Ő és Dawn nagyon jó barátok, mivel a szülei egymással randiznak. 

Nolan elég éleslátó, humoros, és a maga nemében is remek karakter. Szilárd alapokon áll az életben, és szereti a munkáját. Gondoskodik tanítványairól, és legtöbbjükkel jó barátságban van. A múltjában történt tragédiát még nem sikerült teljesen feldolgoznia. 
A kapcsolatukban a legfőbb konfliktust a tanár - diák viszony, valamint az egyéni traumák okozzák. Ezek teljesen érthetőek és logikusak, és tökéletes valóságérzetet adnak a cselekménynek.

Személy szerint én nem igazán szerettem meg Everlyt, mint karaktert. Néha túl felületesnek tűnt, és a tettei nem mindig voltak érthetőek. Bizonyos mértékig megértem, hogy menekül a félelmei és a problémái elől, mert attól tart, hogy lezuhan egy lyukba, ahonnan nem tud kiszabadulni. Dawnnal való barátságukban volt egy dolog, ami eléggé zavart: Everly nem őszinte, és nem akar semmit elárulni magáról, mert fél, hogy Dawn elfordul tőle. Szerintem ha ismerte volna igazán, tudnia kellett volna, hogy teljes mértékig megbízhat benne. Ezen felül számomra túl sok volt a huzavona közte és Nolan között. Fárasztott és már nagyon türelmetlenül vártam, hogy pontot tegyenek a végére. 

A könyvben a korábbi kötetekben megismert szereplőkkel is találkozunk, ami nagyon szuper volt. Mivel Dawn apja Everly anyjával randizik, így ő többet van jelen a többiekhez képest. Különösen érdekesek voltak a Sawyer - Isaac jelenetek, mert a cselekmény a harmadik - Feel Again - résszel időben átfedik egymást. Tetszett, hogy a barátok mellett Blake-et is megismerhetjük kicsit közelebbről, aki az ötödik kötetben lesz a főszereplő. Valójában ő volt a kedvencem Nolan mellett, úgyhogy nagyon várom már a Dream Again-t.

Mona Kasten írói stílusa magávalragadó: sikerül leírnia gondolatait és érzéseit úgy, hogy az megérintsen, de mégse tűnjön mesterségesnek vagy eltúlzottnak. Már az első oldaltól érezhető, hogy csodálatosan megragadja a baráti kör hangulatát és a hangulatot Woodshillben.
A Hope Again egy szép folytatás, de számomra nem szárnyalja túl a Feel Againt. Izgalmas, érzelmes, és drámai. Biztos vagyok benne, hogy aki tud együtt érezni Everlyvel, az imádni fogja ezt a könyvet.

Erstellen Sie Ihre Webseite gratis! Diese Website wurde mit Webnode erstellt. Erstellen Sie Ihre eigene Seite noch heute kostenfrei! Los geht´s