Mona Kasten - Lonely Heart

01.06.2023

Eddig idén még egy könyvnek sem adtam öt csillagot. Igen ám, de itt jött a képbe Mona Kasten és a Lonely Heart. 💜

Beast, azaz Adam tipikusan magának való, elérhetetlen és szó szerint megérinthetetlen srác. A Scarlet Luck dobosaként mindene megvan, ám a hírnév nem minden. Mogorvasága mögött mély trauma áll, amit alkohollal próbál meg elfelejteni. Egyszerűen nem tudja feldolgozni a múltját, de aztán megismerkedik Rosie-val. 
Rosie tini kora óta imádja a zenét és szívvel-lélekkel vezeti a maga műsorát, amelyben ígéretes és már befutott zenészekkel készít interjúkat. Egy nap a Scarlet Luck is elfogadja a felkérését és innen kezdődik Rosie és Adam története. 💘

Nem mondom, hogy az elején nem kételkedtem bennük, mert nagyon viharosan indult az ismeretségük, de Rosie ellenállhatatlan bája utat tört magának.
Ami rettentő mód bejött, hogy ebben a könyvben egyszerűen nincs felesleges dráma. Végig olyanok jártak a fejemben, hogy: "igen, én is így tennék" vagy "igen, helyes! igaza van". Olyan élethelyzetekkel/problémákkal találkozhatunk, amelyek mindannyiunkkal előfordulhatnak. Ilyen például az árulás, a depresszió, a megfelelni vágyás, közéleti (social media) nyomásgyakorlás, és a remény csalogató szava. Számomra ettől lett valóságos és ezáltal megnyerő. Na és végre egy női főszereplő is kedvencem lett, de olyannyira, hogy simán elfogadnám barátnőnek is.

Mona Kasten gyönyörűen építi fel és mutatja meg a bizalmat a történetben. Eleinte én se hittem Rosie és Adam vonzalmában, de oldalról oldalra bizonyosodtam meg arról, hogy tökéletes kémia van közöttük. Bár még van jó pár lefutott körük a happy end-ig, biztosra veszem, hogy izgalmakban nem lesz hiány.

Miközben olvastam kiléptem a valós világból és magam mögött hagytam a mindennapi gondokat. Mindenkinek szívből ajánlom!!!!

Erstellen Sie Ihre Webseite gratis! Diese Website wurde mit Webnode erstellt. Erstellen Sie Ihre eigene Seite noch heute kostenfrei! Los geht´s